Första skoldagen som trea.

2012-08-21 10:17:52
Då var försa skoldagen som trea avklarad! Vi hade bara en genomgång över vad som kommer ske dehär året.. Ser ut lite såhär.. Nästa vecka går vi ut på praktik tre dagar i veckan i tio veckor. Sen är vi i skolan & ordnar med projektarbete & lilla gesällprov i drygt 8 veckor. SEN blir det yttligare praktik i nio veckor.. Planering för student & en jävla massa teoriprov! Har även bytt praktikplats vilket känns riktigt skönt =)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Julia kommer hit runt 14 & färgar mitt hår RÖTT! Sen ikv runt sex-tiden blir det kyrkan, & ikv tänkte jag hinna med en powerwalk runt 21. Känns riktigt skönt med lite vanliga rutiner. Nu tänkte jag slänga ihop någon sallad jag kan käka! =)
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback