Jobba, fika, sova

2012-08-27 20:31:53
Hallo, Idag blev det en spontanfika på stan med Zandra. Mycket trevligt vill jag lova, sånt här får vi göra oftare :D 
Träffade även Julia oh Moa så det blev ett litet besök till mcdonalds (jag vet att jag har syndat) 
 
Idag var det ju som sagt första dagen på praktiken, igen. & det känns verkligen i kroppen. Är helt slut nu. Ligger i min säng helt utslagen & vill bara sova eller liknande. Mina ögon kämpar för att hålla sig uppe, i o med att klockan är halv nio känns det töntigt tatt krypa till kojs. Men vet ni vad? I don't give a fuck, nu ska jag sova & de ska bli jäkligt skönt. Godnatt på er. 
 
(bnu kommer lite bilder på dig som jag hitta z)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback