skola,jobb, hösten kommer!

2012-08-30 12:20:41
Goddagens. Har precis kommit hem från skolan. Som bestod av : Naturkunskap, svenska & en jävla massa kaffe för att hålla mig vid liv. Har varit riktigt trött idag, men nu börjar de ordna upp sig. Ska ta mig ett varmt & avkopplande bad nu. Sen kanske slå på ett avsnitt av andra avenyn för att vila upp mig lite. Kl 15:00 väntas jobb till 21:00. Sedan blir det hem & sova. Vilka händelserika dagar jag har va?! Förstår sátt ni är avundsjuka på mitt arbetarliv. Skulle hellre spendera kvällen på krogen med reaggetema & massa kul folk. MEN ska man ha råd med krognöjen måste man ju jobba, that's it!
 
i helgen väntas matfestival & jag är inte alls lika taggad som jag var den här dagen för två/tre år sedan. DÅ var matfestivalen det bästa jag visste. Man fick vara ute jättesent & flirta med massa fulla mönniskor medans man själv smög bakom något hörn med en ölburk, livrädda för att polisen skulle komma & ringa hem till mamma.
Nu är det helt plötsligt inget speciellt med matfestivalen. Visst ska det bli trevligt att så många ska ut men det är u int dendär känslan man hade när man var femton. Jaja man kanske blir äldre med åren så att säga...
 
Förövrigt är jag väldigt taggad till hösten & vintern. Hösten börjar redan smyga sig fram & jag älskar't. Man får ha mysiga stickade tröjor, vara lite rosig om kinderna & ha någon fin halsduk med matchande vantar & raggsockar. Mums, de kan vara den bästa årstiden som finns. Sanna<3höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback