Stress EVIG stress

2012-08-31 15:44:30
Hejhopp. Dagen i skolan gick ovanligt sent. Fick kämpa mig upp ur sänger tio över sju med en hejdundrande mensvärk så jag trodde jag skulle dö i magplågor! Allt blev såklart stressat på morgonen i o med att min buss gick halv åtta.. Därför har jag varit stressad hela dagen, först nu börjar jag lugna ner mig lite.
 
Var med C & inhandlade lite groggvirke på coop, sen blev de mycket prat. NU sitter jag i min säng med nymålade naglar & lite labyrint i högtalarna. Skönt. 
 
Ikväll blir det upp till berget & förfesta med skönt folk, sen väntas en kväll på matfestivalen. Antagligen blir de nog roligare imorgonkväll skulle jag tro. 
 
Fast nu börjar det bli tid för en grogg. 
 
Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback