SVAR PÅ FRÅGOR

2012-08-25 14:26:30
Jag kan ha kvar min dermal hur länge som helst.
 
När jag vill ta ut den så gör jag det hos en piercare. I och med att de är en liten "nål" till plattan som sitter under huden så blir det bara en liten prick som ärr. Självklart inte lika stort ärr som piercingen är. De bleknar med tiden & ett dermal ärr syns mindre än ett ärr av piercing i läppen. 
 
Kostade 600 kr.
 
Finns inget farligt med dermal. Det är farligare att pierca sig i läppen i och med att de är en penetrerande piercing, en dermal är som ett litet skrapsår. 
 
Det gjorde inte ont att ta den, kändes som om någon nöp en med naglarna hårt i kinden. Sen gick det så fort så man hinner inte reagera.
 
Haft min i en dag & det är inte ens rött tunt, gör inget ont eller ömmar. Känns precis som vanligt.
 
 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback