Tänk vad en hinner med..

2012-08-25 12:53:27
Tänk vad mycket man hinner med här i världen. Har redan jobbat, städat, läst tidningen & hunnit få i mig kaffe & klockan är bara 12:50 en lördag. Känns riktigt bra faktiskt. Hade jag inte haft ett jobb så hade jag vaknat nu kanske, sen sölat hela dagen & gått ut ikv. Men i o med att jag är en så mycket bättre människa än så så sitter jag här med min kopp & lyssnar på musik. Alltid lika skönt att jobba morgon & förmiddag,inte alls mycket folk i affären då. Imorgon blir det ett kort jobbpass 12-16. Fint som snus.
 
Ikväll blir det mys på hög nivå, käk & bio med världens finaste människor. Känns som en bra kväll. efter bion kan det ju bli så att jag kikar in på lavida ;) Who knows... Nej nu ska jag nog laga lite mat. (Ja jag är en hemmafru) Massa vuxenpoäng till sanna! Booojaaah. Saknas bara barn, volvo & hund nu. Sen är man fan hemma.
 
Ha en finfin helg :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback