Tisdagsinlägg från toan.

2012-08-28 15:21:08
Vääälkommen till mitt tisdagsinlägg! :D 
Har precis kommit hem från jobbet. (eller ja praktiken, men de låter lite mer vuxet att skriva jobbt) Så som sagt, precis hemkommen från jobbet & sitter just nu med min laptop i knät & blloggar från toaletten. Spännande att läsa ett inlägg som är direkt importerat från en toa va? ;) Ne.. Nu äcklas ni säkert. Inte för att jag sitter & gör nummer två vilket det kan låta som, utan att jag i all panik springer hem & behöver kissa, vill inte vänta med att kolla facebook & bloggar så jag tar med mig datorn in på toan. Vilket i sin tur gör att jag fastnar på toaletten en stund :) 
Jaja nu ska jag inte prata mer om toaletter.
Har jobbat ute hela dagen & färdigstrykt lusthus. Klockan 15:30 började det regna, ajdå man kan ju inte måla i regnet så jag fick sluta. (hemskt ledsen över att sluta tidigare) NOOOT :D Freedom! jag r hemma och klockan är bara 15:20. Känns så himla gött. Nu ska jag koka mig en behövlig kopp kaffe, få liv i min bror, väänta på min mamma & försöka plocka i ordning i mina rum som ser ut som bombnedslag :)
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback