trött.. sliten.. död

2012-08-29 22:08:37
Buäääh. Så känner jag mig ungefär nu. 
Har stått ute HELA dagen & målat i världens jävla sol, svettats som ett jävla as, från 7-4, fixade lite grejer efter jobbet & kom inte hem förän 17:10, KASTADE mig in i duschen sminka mig fort så ini helvete & slängde mig ut ur dörren, Jobbade på coop från 18-21. Nu ligger jag här. Helt död . Trött fysiskt efter målerit & psykiskt efter varenda jäkel man pratar med när man sitter i kassan. Usch, har aldrig känt mig såhär sliten. Imorgon börar jag kl 8-11, jobbar efter skolan 15-21. SEN ska jag vara ledig hela helgen & bara njuta av min leiga tid med mina fina vänner i våran fina stad på matfestivalen. Full som en kastrull, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback