En helvetes start på dagen slutar perfekt

2012-12-03 23:05:24

Imorse vaknar jag av att jag får ett sms. Kollar på klockan & ser 06:30, blir nöjd & tänker dra mig lite. Tills jag inser att mina morgontrötta ögon ser fel & nu ser jag 07;30. Min buss går 07:44. Jag flyyger upp, drar på mig kläder som jag lifkar runt tandborsten i munnen & kastar mig ut ur dörren. Springer som en jävla dåre till bussen. Därav jag får vänta i den bitande kylan för att västtrafik inte kan hålla sina tider. Så fruktansvärd var min morgon.
Men då kan det bara bli bättre, & det blev det. Efter skolan gick jag till körskolan. Denna lektion gick hur bra som helst & jag är riktigt nöjd. Yrade runt på stan med säl & mathilda, sen mys & musikquiz på rådhuset. Dock förlorade vi men.
Dagen avslutades med grönsaker&dipp, glögg , 2 1/2 men & trevligt sällskap i soffan, nu soova!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback