bra & dåliga saker idag

2012-02-26 17:41:14
HALÅ ELLER! Idag har vart en bra dag. Har gått på stan med mamma & marco & införskaffat mig en helt ny snygg brun handväska :D Slänger in en bild ikv (hinner inte ta en nu) Sedan åt vi på resturang :G . Har även vart ute å övningskört idag typ 2 timmar :D:D Gick verkligen skiitbra! Första gången jag körde med traik å inte för att skryta men vafan, langa hit ett körkort!!
Nu sitter jag i min säng å lyssnar på kapten röd. Det har även hänt en trååkig grej idag. Min Iphone var ju trasig så lämnade in den på lagning idag... Så nu sitter jag här med en sony ericsson.. MED KNAPPAR, INGEN FACEBOOK, INGEN BLOGG I TELEFONEN, INGEN BRA KAMERA, INGET INSTAGRAM, Asså absolut ingenting. JAg fattar inte hur man klarade sig förr innan man hade en iphone?? Känner mig helt totalt handikappad nu när jag inte har de... Aja ska få tillbaka den om två veckor, så får väl stå ut. Men de som är bra i allt detta elände är att jag kommer få en helt ny iphone för den inte går å laga, hihihi :D GLAD!
Menmen , nu ska jag ner på stan med Thildus & ikväll ska vi kika på vem som ååker ut i big brother ;)
PS: ÄLSKA VÄDRET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback