"Du kan göra misstag, men du kan ju då fan inte göra samma misstag två gånger"

2012-02-03 00:00:14
Det är nu jag borde ta några steg bakåt. Inte gå in i samma sak igen. Varför göra ett misstag två gånger? Om det nu är andra gången, kan de då bli en tredje & en fjärde? Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag kommer göra samma misstag igen. För hur ska jag kunna veta att det blir ett misstag om jag inte provar på det igen? Och varför skulle jag inte göra det igen när du får mig så helsikes jäkla glag & varje kroppsdel jag har bara pirrar. Varför skulle jag ligga här ensam i min säng med ett stort leende på läpparna om du inte gjorde mig glad? & man ska väl göra saker som gör en glad? Alltså så kommer jag göra samma misstag igen.
Fast räknas det då som misstag, eller hur var det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback