goddag! :D

2012-02-28 15:24:14
Hallådär alla glada å pigga. (dock inte jag  som inte ens gick till skolan idag) Men igår mådde jag verkligen inte bra så jag kände att jag va värd en hemmadag =) (Dock tyckte inte min frånvarolista det...)
MEN LEV IDAG tänker jag då, jag kan lika gärna bli påkörd å dö imorgon eller  nästa vecka, ska jag inte då få njuta nu? =)
Vill först & främst bara slänga in två bilder på mmin underbara nya väska! Älskar att den har så mycket fack oxå, så de blir lite ordning i den =)
& nu till några andra saker! :D
Idag har jag ätit korv, det gjorde jag igår med. I förrgår oxå faktiskt. Korv m bröd, ketchup & senap. Alltså hur gott är inte korv???? Om jag fick välja en sak att äta resten av mitt liv så skulle det faktiskt bli korv m bröd! Funkar i alla lägen!! (ps: det ska vara kokt korv)
Menmen. Idag är det sånt underbart väder! Jag vill bara ut! Har städat typ hela huset idag så min mamma är på bra humör när hon kommer hem för jag vill inte bli iriterad en sån här dag!! :D Hoppas på att vi kan åka ut å övningsköra sen =)
Och ikväll blir det kyrkan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback