Mina fina saknade kusiner

2012-02-12 22:17:15

Nu ligger jag i skövde i min härliga säng. Har varit i köping hela helgen. Fy sjutton va kul, jag har inte skrattat såhär mycket på lääänge. Var med mina två fina och otroligt saknade kusiner. Nu får de bli ändring på dethär så vi kan börja ses oftare <3
På lördagen var vi i västerås å shoppa! Alltid lika roligt.
& självklart tänkte vi bara ta ETT glas vin på kvällen å prata lite skit bara... Men det gick ju inte. Helt plötsligt stod de vin, öl, jäger & sprit på bordet oxå! Sedan hamnade vi på en fest & kom hem vid halv sex på morgonen, hahaha! Tror ni jag mådde bra på tåget halv ett sen ?? Usch har legat bakfull hela dagen. Men jävligt kul har jag haft <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback