rolig morgon

2012-02-05 13:50:11
Ligger i min säng & luktar rök & cigaretter.
Igår hamnade vi hos Ellen & partajade. Heeelt knas asså! Riktigt trevligt var det i alla fall!
Idag är jag sleten som bara den (ovanligt) Vill bara ha pizza & cola känner jag :G
MEN jag har lixom inte en svensk 25öring , ligger 96 kronor i back på mitt kort och mitt liv suger.
Finns ingen mat hemma heller, åååeh :( Synd om mig idag.
Jag ska snart försöka ta mig upp ur den här otrooligt sköna sängen för att utföra de roligaste sysslorna i hela världen! Nämligen : STÄDA, RÄNSA GARDEROB, RÖJA, TVÄTTA.
Erkänn att mitt liv verkligen suger idag :(
Menmen , klockan fem traaskar jag iväg till kyrkan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback