Såndär bra dg med min thildus

2012-02-10 00:23:40

Vilken bra dag! Började skolan 12:30 gjorde prov som gick galant! (tack vare fadak) jobbat i kyrkan, "hängt" på coop med thildus, småkäkat på donken, åkt bil med kristoffer, lyssnat på creedence i sängen & nu ska jag sussa!
Låter inte min dag bra?;)
Å imorgon börjar jag 9;50 idrott på morgonen dock.. Men slutar klockan ett, ska bli så sköönt!
Tar tåget till Köping 19;30 & ska spendera hela min helg där med min fina kusin. Ska samtidigt passa på att gå förbi pappas grav å tända ljus <3<3 saknar han så mycket i mitt liv!
Men nu ska jag försöka susaa vilket kan bli svårt i och med att jag drack kaffe för 30 minuter sen.. Dumt gjort av mig, menmen! Pyssåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback