wihoo jag bloggar

2012-02-24 16:48:36
Wihooo jag ska göra ett blogginlägg!!
Har haft en väldigt skön dag faktiskt, kollat på big brother 24/7 i typ tre timmar.. Liv? Ganska underhållande faktiskt. Fast det är inte alls så dramatiskt som de ser ut på tv. Tv klipper ju bara ihop de värsta som händer på en dag, så tror man att de är drama i huset hela tiden, fast så är de ju inte då :)
Min fina mamma fyller år idag oxå!! Så jag & niklas åkte till maxi & andra ställen å köpte lite presenter till henne =) Sen åt vi även på resturang & kika i massa andra affärer, 8man får u passa på när brorsan fått lön) ;)
Nu sitter jag & dricker kaffe & kikar på big brother igen.. Ska försöka gå ut nu. Skulle verkligen behöva nikotin typ. NU. Menmen. Nu är det helg oxå! Ska bli fruktansvärt skönt , ska försöka ta de lugnt denna helgen och ska absolut inte dricka!
Btw så har jag blivit medlem på en dejtingsida ;) HAHAHA börjar jag bli desperat kanske...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback