bibeln

2012-01-13 17:11:13
Sitter just nu i köket. Dricker kaffe & läser lite ur bibeln. Lite ensamt fredagsmys!
Blir så irriterad på människor som klagar på att jag läser bibeln, att jag går på gudstjänster & att jag jobbar i kyrkan. Har till & med människor som varit kapabla till att säga upp vänskapen pga att jag är kristen, "när personen iof redan visste de" Det var ingen större förlust men ändå, jävligt omoget.
Jag tycker man ska få göra som man vill. Vill man vara troende osv så är man det. & ingen ska kunna klanka ner på någon som är det. Jag menar, sköt dig själv? Jag hatar väl inte folk som inte läser bibeln? Eller försöker dra in folk i kyrkan. Shit man tycker ju att folk ska växa upp ibland alltså.

Ni ska få en bild oxå. Kände att jag fick till en riktigt sexig pose oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback