För mkt stress, lite sömn & tidiga mornar.

2012-01-30 22:37:32

Golväll. Klockan är 22:30 & jag är faktiskt trött, det ska jag utnyttja med tanke på att jag inte kommer i säng förän runt 03:00 nu för tiden.. Vet inte riktigt vad det är men har så fruktansvärt svårt för att sova. Sen känner jag att jag borde varva ner lite på dagarna, stressar alldeles för mucket så jag blir helt matt & inte kan tänka klart. Idag t.ex. Kom jag hem från jobb 16:30, hann bara kasta av mig målerikläder & på med myskläder, upp till mathilda shoobalobi & kom hem nu. Suck. Nej jag ska faktiskt försöka börja ägna lite mer tid åt mig själv & bara slappa efter skolan, de kan man behöva. Plus att jag känner att det är mycket nu. Prov i idrottsteori på fredag plus en muntlig redovisning i svenskan. Allt om dekorativ målning & det praktiska i rummet ska oxå vara klart på fredag. Nu får jag strunta i mina fina sovmorgonar i veckan & va i skolan å jobba ist.. Blir så trött.
Kolla på mina fina alarm på morgonen t.ex. Någon som har svårt att komma upp på morgonen? Japp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback