godmorgon fredag

2012-01-13 12:34:37
Godmorgon. Inte så skönt att vakna upp när man hör att telefonen ringer & klockan är halv tolv när jag började skolan kl 10. Nu hann jag visst inte med skolan. Suck. Ska ta mig ett varmt bad nu & sedan packa till morgondagens göteborg-resa.
Igår var en mysig dag. Började jobba igen efter uppehåll i tre veckor. Riktigt lugn start, det var skönt. Lekte dunken med barnen i två timmar. Vilka minnen som kom fram. Det var riktigt kul. Sen vandrade jag hem till min fina vän Linus! Åt kinamat med han & hans mamma, kikae på filmen "black jack" & hade det gött bara.
Fick oxå erbjudandet av hans mamma att tapetsera om i hennes sovrum, ska bli kul!
Hoppas ni får en bra fredag allihopa! Köss

Kommentarer
Postat av: Valeria

Vilken fin blogg du har! :)

2012-01-13 @ 16:07:29
URL: http://vaalerias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback