Jag vill bara leva mitt liv, är det ett brott?

2012-01-25 12:34:18
Jag ber om ursäkt för min dåliga bloggperiod. Jag har behövt vara arg & ledsen ifred några dagar efter lite skit med olika personer. Jag känner som såhär att jag INTE orkar nå drama i mitt liv! Jag menar, VARFÖR ska man göra livet svårare än vad det är? Problem & konflikter uppstår i livet, det är inget man kan ändra på. Men varför ska man starta problem & göra allt värre än vad det är?!
Jag orkar iaf inte dra mig till problem, jag undviker dem. Kan jag undvika dem så gör jag det iaf. Det här är mitt liv. JAG ska leva mitt liv & ingen annan. Varför ska jag ta hänsyn till alla andra egentligen? Jag behöver bara bry mig om  mig själv. Jag ska ju inte behöva må dåligt. Jag orkar inte med sånt iaf. Så nu ska jag leva på & skita i allt å alla. Jag ska se till så att jag mår bra så att jag inte hamnar i nån skit (om jag inte satt mig i skiten själv) & bara njuta. Man vet inte vilken dag som är sin sista. SÅ LEV FÖRHELVETE VARJE JÄVLA MINUT SOM OM DEN VORE DIN SISTA!
OVER
AND
OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback