Kortslutning i huvudet,

2012-01-31 23:37:15

Jag får lite smått panik just nu. Har så himla mycket som ska vara klart denna veckan. Har redovisning i samhäll, teoriprov i idrott, STOR inlämning i dekorativ målning, ska vara klar med det praktiska i dekorativ. Nu är det helt å hållet kortslutning i mitt huvud & jag flyr ännu en gång från dessa problem & bäddar ner mig. Känner mig så kass när jag gör så. Men är det så mycket man ska göra blir det så att jag skiter i allt ist.
Sen lovar jag bort mig att göra/ställa upp för så mycket i helgen, men helt seriöst så ORKAR hag inte! Mitt huvud orkar inte, min kropp orkar inte & mitt psyke orkar inte. Vill egentligen bara ligga i min säng å inte träffa nån. Så ska jag till skolan imorn kl 8 å jobba FAST jag har sovmorgon till 10:40, ååeh, till råga på allt har jag fått en helvetes jävla jobbig hosta!
Tack för mig.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback