Nära döden upplevelse ;)

2012-01-18 22:40:34

Ligger ääntligen nyduschad i min säng. Skulle ta en hederlig joggingrunda med linus. Icke sa nicke. Idioten joggar i den takten jag springer de snabbaste jag kan i stort sett. Kaxig som man är vill man ju inte visa sig helt kass å värdelös. Försöker lixom hålla i hans tempo tills jag känner "nej jag kommer dö, jag kommer verkligen dö" försöker sakta ner och visa lite pikar att nu är det nog dags att JOGGA. Då springer tränings sadisten bakom mig å gapar å härjar så en måste ligga i ändå. Fyfan säger jag bara. Kom in i min hall å la mig på hallgolvet med joggingskor och hela kuttet. Flåsar å stönar, röd som en tomat i ansiktet. Tar mig ner för trappan å SÄTTER mig i duschen... Tror nog jag är liiite otränad kanske?;)
Imorgon kör jag på en powerwalk ist! Nu tänker jag bara sooova! Imorgon har jag sovmorgon ocå, underbart! (ifall jag nu vaknar upp imorgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback