Silikonbröst

2012-01-11 22:08:31
Varför i helvete skulle det vara fel att skaffa silikonbröst? det BEHÖVER inte vara för att man vill ha uppmärksamhet till sina bröst & ta massa naken bilder osvosv.. Endel kanske inte trivs med sin bröst & vill ha större/mer formade ja eller vad som helst. Endel kanske tycker det är skitsnyggt med stora bröst & endel kanske har så stora komplex över sina bröst så dem måste skaffa silikon? Ser inget konstigt eller "horigt" med att ha silikon... Tycker att det är upp till var & en att skaffa det. Man får ju se ut hur man vill. Och man sKA få se ut hur man vill utan att någon ska påpeka att man gör det för uppmärksamhet eller vad det nu kan vara. Jag tycker det är skitsnyggt och skulle absolut inte tacka nej till nya tuttar! Over and out.



Kommentarer
Postat av: joanna



Hej jag heter joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagosen Aspergers syndrom och bloggar nu öppen hjärtat om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

kram

ps. du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps2. Pågår just nu en stpor veckans blogg tävling missa inte chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag:)

2012-01-12 @ 11:33:24
URL: http://domkallarmighannes.co,
Postat av: ViktoriaCaroline♡

Vilken fin blogg du har :)

Är allt bra med dig idag? :)

KRAM

2012-01-12 @ 13:00:34
URL: http://viktoriacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback