sjukling idag igen

2012-01-04 11:36:55
Godmorgon alla friska & glada! SJälv är jag inte frisk, men jag är glad :D HAr precis tvingat i mig två koppar te & nu sitter jag å suger på en halstablett i väntan på att mitt bad ska bli klart. MIn kära mormor kommer å hämtar mig om en timma, vi ska iväg till min "lilla" kusin som fyller 17! Underbart. Ska försöka å fota lite idag, det var ett tag sen.
Är det någon som vet vad man kan göra för att snabbare få bort förkyldning & halsont? Tacksam för tips!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv; Tack så mycket, dsm! :)

Ja, mitt nyår var underbart, förutom att jag blev förkyld när vi stod ute, sj?

Kram

2012-01-04 @ 15:47:45
URL: http://jessicaallstar.devote.se
Postat av: Anonym

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-2.html#comment

2012-01-04 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback