te & filmer i mängder

2012-01-02 23:59:47
fy sjutton vilken jäkla dag jag har haft. Legat hemma hela dagen, kikat på massa olika filmer, så som : Miffo, I taket lyser stjärnorna, sommaren med göran, fredagen den 13, tro hopp & kärlek... Det är ungefär vad jjag har varit sysselsatt med hela dagen. Druckit cirka 6-7 koppar te. Ätit massa läkerol pga att jag inte har några halstabletter så det måste jag verkligen köpa imorgon, te & alvedon oxå!!
Som ni förstår börjar jag bli sjuk. Min bror låg magsjuk hela nyår så han kanske smittat mig med något konstigt. Usch. Nu drog jag precis i mig en stor kopp te oxå så kommer absolut int kunna somna än på ett tag.. Ska nog slå på en till film! Hoppas ni andra haft en bra start på 2012.. Min start blir nog bara... sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback