Måndag - ledig - love

2012-07-16 14:43:38
Hallihallå. Måndag igen. Plus LEDIG måndag. SÅ jäkla gött med långhelg! =) Dock jobbar jag 11 dagar i sträck sen.... De kan ju bli lite segt tyvärr. Menmen pengar blir det ju iaf när lönen rullar in. & sen blir det TATUERIIING! :D Tror jag , om jag vågar. Hehe. & ett å annat glas vin skulle jag tro. 
Nu tänkte jag dra ner på stan å shoppa lite. Har inte handlat kläder sen jesus gick i sandaler. Så det måste jag göra. Min mamma kommer även hem idag. Ska bli riktigt gött. Måste säga att det är skönt å vara hemma själv men det är jävla segt oxå, laga mat, tvätta, städa. Finns så mkt å göra som man inte tänker på. menmen. Kommer nog aldrig flytta hemmifrån ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback