Mycket att tänka på...

2012-06-24 16:31:55
Att åka till peace and loveoch sova i tält en vecka behöver nog vara lite mer planerat än jag trodde...
Nu sitter jag här & har inte börjat packa än i stort sett. Ikv ska jag lämna min väska hos Mathilda & imorgon jobbar jag 9-14. kl 2 kommer hela gänget till coop parkeringen och jag hinner bara byta om & sedan åka. Hinner inte hem.  Så allt måste vara packat ikv. man tror att man bara behöver tänka på kläder.. Men de är tät & liggunderlag, sovsäck, sopsäckar ifall de blir blött i tältet och man måste lägga in kläder där, pressening ifall de regnar, mat, dryck, stolar, kläder, väskor, kuddar, våtservetter, lås, musik, pengar & blablabla. Det blir kaoz i mitt huvud nu. Plus att jag jobbade inatt till kl 4 så är helt jäkla död. trött & fruktansvärt ont i kroppen. Gaah. Nu böjar jag få lite smått panik faktiskt. Menmen jag får hoppas att detta löser sig nu. Ska ligga i soffan liiite till. Sen måste jag ta tag i det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback