nattinatti

2012-06-18 22:57:54
GOKVÄLL. Jag är helt slut nu. Men det har varit en bra dag. En bra första sommarlovsdag helt enkelt. Firade att jag fått jobb på coop med ett glas vin på pim's med Sandra & Zandra! Trevligt. Blev vidare hem till Zandra för mer vin, snack & gitarr! Rikktigt trevlig dag/kväll faktiskt. Vi åt även pizza & feta oss lite i ryd.
Nu är jag helt trött & sleten. Ont i huvudet har jag oxå. Nu klagar jag mycket. Men det får man göra på bloggen, ligga & tycka lite synd om sig själv är skönt. Menmen, nu ska jag försöka sova. Imorgon väntas en dag på coop för att lära mig hur man gör med kassan D: Ska även hämta kläder & schema. Hoppas på att jag får mitt schema imorgon iaf. Ska bli gött & se hur jag komer jobba. Hoppas på bara kvällar nästan. I och med att jag absolut inte är en morgonmänniska, men vi får väl se. pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback