Nu ska ni få höra här..

2012-06-24 22:24:41
Nerpackat för Peace and love 2012
Kläder - efter alla väder i stort sett.
Tält
Sovsäck + Liggunderlag
Sopsäckar. (ifall de regnar & jag vill packa in alla mina kläder i sopsäckar så dem inte blir blöta. (ifall de läcker in i tältet)
Regnställ
Gummistövlar, tofflor, converse
Alkohol & ciggaretter
Toaöettartiklar - mina miljoner krämer, smink, handduk, shampoo, deo, tandborste osvosv
Våtservetter
Solglasögon
Minipool (för att kyla öl & kanske kyla ner sig själv vid bra väder)
Brassestolar (en sa sitta skönt och)
Pressening
Plastpåsar
Ett glatt humör.
 
NU ÄR JAG REDIGT JÄVLA TAGGAD!

Imorgon jobbar jag 9-14, kommer nog gå fort. Eller så komer de gå sådär äckligt jävla långsamt bara för att jag vill åka! Men ska ju lära mig kassan igen så de går nog rätt snabbt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback