Öltarmen skriker

2012-06-14 23:00:12

Trött tjej. Har jobbat idag. Sista jobbdagen. Nu slutar jag jobba i kyrkan. Mohaaa.
Ligger å kollar på green street hooligans nu. Är så fruktansvärt kär i "pete" han ska fan bli min man! Ååååh älskling.
(ja, han känner samma sak för mig)
Nämen. Imorn är de skolavslutning. Segt. Så onödigt att gå dit. Lyssna på nåra jävla låtar. "tack för i år, ha en trevlig sommar" men. Man måste ju. Bjuds ju på tårta efteråt ;) de tackar man inte nej till. Fast jag hatar tårta. Men ändå de är gratis :)
Åker till kusten imorn oxå. Ska bli gött å komma bort från denna puss staden en helg. Hihi. Hoppas på sol!
Nu ska jag sova. Tror jag. Om jag kan.
Vågar inte kolla facebook. Varenda jävel lägger ut bilder från krogen. Fttar inte vrf jag lovat mig själv att vara nykter fram till p&l. Min öltarm skriker just nu. ;((( åååh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback