te<3

2012-06-11 20:01:18
Va lycklig jag blev idag när vi fick sluta kl 10 istför 16. Hade aldrig klarat av att vara i skolan till 16. Nu sitter jag å dricker te ur världens största kopp. Min favvokopp.
Idag har jag legat i sängen sen kl 11. Kikade på "nyckeln till frihet" Alla har pratat om den men jag har aldrig fått tummen ur röven & kika på den, men jääävlar va bra den var. Kollade även på "the green mile" Man kan ju inte rå för att man ligger å lipar i sin ensamhet till den fantastiska filmen.
Har även sovit 2 timmar. De kändes jäkligt bra. Nu tänkte jag lägga mig igen. vet inte vad jag ska kika på bara.
Imorn hoppas jag  vid guuudarna att min rst är i form & att min feber är som borblåst! Ska ju på min anställningsintervju som jag väntat på i typ tre månader. Så blir jag sju nu. GOTT
PUSSÅKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback