Torsdag

2012-06-07 09:25:08

Gårdagen var väldigt rolig & otippad. Drog iväg med carro & skulle dricka kaffe. Skutade med fyra glaa vin på pim's. Haha helt crazy. Påvägen hem hade jg tydligen tappat min plånbok för de sprang några tjejer efter mig ba "är dehär din plånbok! Den låg på skolgården i en buske!" hahahah wtf? Allt var kvar i den. Det finns verkligen snälla människor här i världen. Tur är väl de. Menmen nu är den tillbaka iaf.
Nu är jag påväg till arenan för aktivitetsdag på äventyrsbadet. Gött dä. Dock är jag uu inget badfan men. Bättre än skola iaf :D plus att de är de sista vi ska göra med treorna .. Så tråkigt att dem slutar snart. Så börjar jag trean. Hur sjukt känns inte de då? Helt jävla galet. Tvåan har gått så äckligt fort. Jag tycker inte de va längesn jag började högstadiet! Menmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback