Tre dagar kvar till... Frihet

2012-06-12 23:23:57

Gokväll. Min dag har varit litesådär. Först var jag på anställningsintervju. Så säger hon "tyvärr så har de blivit ett misstag, vi tar inte emot sommarjobbare" TACK! Det kunde dem inte klämt ur sig INNAN dem skickade mig vidare till en anställningsintervju för TVÅ månader sen? Så jag har varit väldigt arg. Sen smsar agge mig på kvällen. "jag har jobb på coop åt dig" då vände heeela mitt humör :D så antagligen får jag sommarjobba på coopforum i fyr veckor i sommar :D dem skulle höra av sig till mig nästa vecka. Blev så glad!
Plus att jag börjar bli frisk oxå! Ingen feber längre. Bara en helvetes jävla förkyldning. Men den går la över snart. & imorgon är de onsdag redan. Tre dagar kvar i skolan. Tre dagar kvar tills jag åker till kusten. Tre dagar kvar till SEMESTER! Skönt dä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback