fest, mys & biltvätt!

2012-03-25 01:22:08
Haft en underbar helg! I fredags förkrökade vi hos Mathilda, sedan for jag vidare ner till ryd hem till z & brudarna! Där blev det musik, dans, groggar, shots & sköna tjejjor! Vidare på efterfest i ryd. Tog oss sedan hem till Mathilda igen & spårade lite. Åt upp hennes matlåda sen åkte jag & Ronja hem till Ronja & tjötade lite tills vi till slut somnade. Vaknade i hyffsad tid med strålande sol! Gjorde lite bakiskäk & tog oss sedan ut för att tvätta hennes pärla! Lovely! Solade på studsmattan & köpte jordgubbar å hade det allmänt gött!
Ikväll har jag spenderat kvällen hos min fina Thildus. Hon bjöd på tacos & godismys med film & spårade lite till gammal musik på  hennes hallgolv. Vi är inte så normala som vi verkar ibland!
& imorgon firar jag å min bästa fru fm hela jäkla underbara år tillsammans! Då blir det picnik & mys! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback