Hallelujah

2012-03-08 23:53:56

Haloha! Har preciiis kommit hem å lagt mig i sängen. Har varit hemma hos grannen hela kvällen, kollat bb, käkat, spelat spel å dem andra har druckit alkohol för dem skulle på krogen ikv, men själv får man ju vänta två hela jäkla månader till :(( känner mig så fruktansvärt liten nu för tiden. Men så kan de va, livet är hårt!
Kommer bli en fullspäckad helg! Imorgon är jag bortbjuden på tacos å mys, och vem tackar nej till det?
På lördag ska jag på en nyöppnad krog i tibro, kommer nog bli sjukt kul med mycket folk! & på söndag är jag bjuden på bio, känns gött å bli lite bjuden på saker ;) haha man ska hållas till dem som jobbar volvo med plånböcker stora!
Menmen nu ska jag sussa, börjar 9;50 imorgon.. Känns sjukt segt. Mår inte så bra heller så vi får väl se om de blir någon skola. Har ju ändå bara två lektioner så de gör ju inte så mycket, pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback