Hard fucking work! Woopwoop

2012-03-13 14:38:10

Ååååeh. Får panik. Orkar inte jobba med denhär sketna arbetsställningen. Armarna upp i taket barra! Nu är jag äntligen snart klar med dehär huset, demhär väggarna & taket. Sista arbetsdagen via skolan nu sen blir det ut på praktik varje måndag & tisdag i tre månader. Jäkligt segt att jobba 7-4 men faktiskt så ska de bli lite skönt att komma iväg ut. Så ska jag försöka få jobba på påsklovet oxå så man får in lite pengar på kontot.. Det kan verkligen behövas.
& idag är det tisdag, fint väder & jag ska till kyrkan sen. Väntar nu bara på att klockan ska springa iväg till halv fyra så min lärare kan hämta mig å jag får åka heeem<3 är trött, sleten & på ett sjuhelvetes dåligt humör idag. Allt är fel känner jag!! Hoppas de släpper när jag kommer til kyrkan ikv med alla mina fina bästa underbara & roliga tjejjor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback