klantig & oansvarig

2012-03-17 23:46:42
Haloha. Har druckit alldeles för mycket av det goda både torsdag & fredag så ikväll blir en lugn kväll. Min kropp mår nämligen som den förtjänar, börjar bli sjuk å äcklig. Har feber & ont i halsen & bara mör i hela kroppen. Jag å säl åkte ner på pim's förut & då började humöret komma tillbaka & vi änkte köra på ännu en utgång.. Fast efter ett tag insåg vi att vi faktiskt inte orkar! Så hon körde hem mig å nu ligger jag här. Trött å seg. Till alla er som ringer mig på nätterna och ALLTID väcker mig, så ge fan i det!! Vill kunna sova inatt utan att någon stör, fast vill inte stänga av min telefon heller för tänk om nått viktigt skulle hända?? Men svarar jag inte efter första samtalet klocken halv fyra på natten så behöver ni inte ringa fem gånger till för normala människor SOVER faktiskt ibland om nätterna! Tack!
Har även lite ångesst i o med att jag glömt mina arbetskläder i skolan & på måndag går jag ut på praktik, klockan sju... Så typiskt mig att vara slarvig & inte tänka! Men det går nog å lösa på nått sätt (hoppas jag) MEN nu ska jag verkligen sova för det är ansträngade å bara skriva detta inlägg men kände att vi behövde en liten uppdatering häär! Blivit dålig på att blogga, för dålig. JAJA nu tjatar jag bara massaskit så godnatt å ha de förjävligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback