Stress, p&l & listor!

2012-03-06 16:55:22
HejsanHoppsan. Jag är helt slut som artist idag. Har jobbat hela dagen med takspackling... Hetsat hit & dik & betygssamtal & frånvarosamtal & BLABLABLA. Jag tror dem blandar ihop mig med någon som bryr sig!!
Nu kom jag precis hem å ännu mer HETS för nu ska jag städa hela övervåningen, sen ska jag cykla på min motionscykel, sen ska jag åka till Sandra JAG ÄR INGEN JÄVLA DURACELLKANIN. Tack.

Nu till det som är bra som händer idag. VI SKA BOKA VÅRA PEACE AND LOVE BILJETTER! Är helt jäkla astaggad så ikv ska jag skriva packningslistor & inköpningslistor, "vad man ska ha på sig för kläder listor..", ja u name it! Jag vet att de är mer än tre månader kvar men varrrrrå, det gäller att vara förberedd! :D

Det var allt jag ville yttra mig om, puss å kram å nyp i stjärten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback