stressig dag

2012-03-01 22:08:22
Hola amigos. Fan va bra min första GI-dag gick!! Jag ska fan bli som en sparris till sommarn har jag bestämt =))) (wish me good luck..ehe..?)
Idag har vart en såndör stressig da som alla mina torsdagar är. Slutar skolan 15:20 & börjar jobba 15:00 egentligen, så jag måste idiotstressa från skolan till jobbet, och då hinner jag inte hem & så slutar det med att jag är irriterad hela kvällen på jobbet. & de är inte meningen. Men jag behövr egentligen få komma hem, äta, & varva ner innan jag jobbar. Blir så kaos i mitt huvud annars. MENMEN! Har spenderat resten av kvällen med min fina grismathilda =) Vi lagade mat, snacka skit å träffa lite fölk =)
Nu ligger jag i min fina, stora, sköna & framförallt efterlängtade säng. Imorgon börjar jag skolan 9:50, tror ni jag ska börja min dag med en proteindrink eller?? JAA! Fyfan jag tror jag är lite småkär i dem där proteindrinkarna. JAJA imorn blir det party i Töreboda på kvällskvirren oxå, vilket underbart liv jag har. Puss å kram å sov förjävligt allihopa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback