tell everybody i'm on my way!

2012-03-05 21:44:29
Hallo där alla pigga, glada, tjocka & smala (& Fadak) =)
Känner mig så grymt bra idag. HAr ätit enligt GI i fem dagar & jag mår redan mycket bättre :D Sötsuget är nästan helt borta! Så går det när man inte fuskar :D
Har stått å spacklat tak i ca 6 timmar idag. Jäkligt segt vill jag lova. Därför har jag fruktansvärt ont i armar & axlar. Men ändå lite bra träning på det :D
Träffade mina fina & framförallt saknade killar, Martin & Max på stan idag. Blev så glad så jag bjöd dem på fika på gräddhyllan! Fast själv tog jag bara en kaffe ;) Eller aah.. Tre koppar kaffe.. Det blev ett tag vi satt där å bara snackade skit =)
SEN har jag varit duktig ida & varit ute på powerwalkat med Thildus i 40 minuter. Mitt liv flyter på. & jag ska bli smal nu!... Eller ja, nått i den stilen iaf.
PUSSSS


Dagens mat:
Strimlad biff & köttfärslimpa
Ugnstekta grönsaker
YEAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback