tingelingelinglingling, här glider ingen in!

2012-03-14 20:26:08
VIlken finfin dag jag har haft med minatvå underbara fina vänner, frugan å prästen! (säl å ronja) Varit ett stek väder så vi har varit ute å glidit med frugas pärla, många blickar å skratt får den vill jag lova. Man känner sig som en kung ;) (vilket jag alltid känner mig som) ... Vi har hunit med mycket idag, varit ute å glidit, jag har shoppat ett par tights å e finfin tröja, se har vi tagit en fika på stan & träffat på lite människor =) Har även solat solarium & brun blev man oxå! :D Så nu får snart sommarn komma för nu börjar jag bli redo! Jobbar lite på kroppen bara. Fuskade idag å åt en kaka på cafét så blir hårdträning på cykeln nu som straff!!!
Här kommer en bild på pärlan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback