Vår, grill, vin, spel, västeråsbor

2012-03-23 12:25:18

Nu sitter jag i skolan & inväntar hemgång om sisådär 20 minuter! Det är så gött å sluta tidigt på fredagar, speciellt när solen steker & våren väntar på mig utanför dörren.
Då blir det ner till staden med thildus, in på resebyrån å kolla lite hotell, sen kanske en snabbtitt i lite affärer osv.
Sen måste jag iaf hem å städa, ser ut som ett bombnedslag i mina rum. Tror de har varit det tredje världskriget där faktiskt.
Men ikväll blir det andra bullar! Då blir det grill med min fina chey sen invänta finbesök från västerås. Kvällen består av, musik, vin, glada människor & snacks med alla tillbehör ;)

Såhär glad blir jag när det är vår. & de är ju ba, för det är bra när det är bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback