Vilket tjohej :)

2012-03-28 22:04:28

Hej & hå. Ligger nu i min säng. Vilket jag har gjort sen klockan 5 i eftermiddags. Varit uppe några få gånger för att enbart kissa & hämta vatten typ.. Känner mig helt slut som artist ju! Är så stressad nu för tiden så de har varit skönt att bara ligga i sängen å gjort ingenting typ.
Idag tog jag även livmoderhalscanser spruta :) gick bra, fast de gjorde lite ont om jag ska va ärlig ;) men det känns bra nu för jag bokade tid på måndag hos läkaren så jag ska ta allergiprover! Äntligen efter typ sisåhär två år får jag veta vad jag egentligen är allergisk mot! Hoppas de inte är pälsdjur.. Fast jag nästan vet till 100 % att det är det.. Men de skiter jag i för jag tänker ändå köpa en hund!
Blev förresten pålurad av apoteket att köpa ett jävla lypsyl för 70 kr som inte alls var bra faktiskt!! Råder er till att INTE fråga om dem har något att rekomendera & ha bråttom samtidigt... Menmen. Nu ska jag sussa, trots att jag börjar 12:30 imorn! Wonderful!!! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback