Burrburr

2012-05-29 21:25:56

Hellu. Har precis varit på bio "hunger games" så riktigt jäkla bra film! Helt klart sevärd!
Nu sitter jag här hemma & ska nog ta iaf 20 minuter på träningscykeln kanske. Har nämligen ätit pizza tre dagar i rad & har en fruktansvärd ångest över de.
Usch.
Idag har jag orienterat hela dagen. Gick bra. Dock råkade jag ramla i en bäck! & imorgon ska jag göra livräddning på badhuset med skolan. Hatar att jag inte var med när de egentligen var så jag måste göra massa jävla kompletteringar för å få G -.-
Har även klippt mig idag. Känns jävligt skönt i o med att mitt hår var så äckligt jävla slitet. Nuu är de friskt igen :D menmen. Nu ska jag cykla, bada & sen sova! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback