Dåligt av mig

2012-05-09 16:09:55

Förlåt att jag bloggar så himla kasst just nu men jag har helt glömt bort. Har så mycket att göra & så är jag helt cpstressad! Men nu ska jag försöka börja blogga igen! Idag ärdet onsdag och jag har så himla ont i kroppen. Har haft praktik måndag & tisdag så jag bill helst inte röra mig egentligen. Nu är jag påväg till stan för att träffa towa.
Nu är vi inne i maj & de är en vääldigt stressig månad. Fyller arton på tisdag & på torsdag åker jag till falkenberg, den 25 maj åker jag till köping & den 30 maj åker jag till malmö, shiiiit! Inte en enda helg i skövde. Suck. Men de kommer ju bli himla roligt oxå. Men nu måste jag sluta skriva för ska ut i regnet & vill inte att min älskade iphone aka bli fuktskadad... Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback