Dryga tågare

2012-05-27 16:15:04

Sitter nu på tåget hem från köping. Är i töreboda nu så snart hemma! Ska bli skönt. Gillar inte tåg. Tycker alla är så dryga på tåg & ger en bekymrade blickar som "ååh kan du flytta på din jävla väska" "måsta hon sitta sådär med benen så jag måste säga till för att komma förbi" "nu ska jag fejka ett leende och sen skaka på huvudet när jag gått en bit" ... Ungefär så tror jag dem tånker. De ser ut så iaf. Bara jag som är glad & trevlig! Ffs de är sol ute LE! Ska de va så jävla svårt:)
Harförövrigt haft en jättebra helg i köping med mina saknade kusiner. Mycket skratt, fest, solning & mat! Mumma. Ska försöka dra dem till skövde snart så sa di fan få känna på livet!:D nuuu ska jag träffa min fina sälis. Plus att jag måste åka å köpa nått till mamma i o med att de är morsdag. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback