Evig stress

2012-05-24 21:11:50

Goddag. Har precis hunnit lugna ner mig lite. Har hunnit med mycket idag, fast dock en jävligt stressig sådan. Först till skolan, cykla som en idiot ifrån skolan för att komma i tid till jobbet, ta med alla barn till karstorp. Helt livrädd att nånska drunkna så sprungit runt som en jävla hönsmamma & skrikit å haft mig. Shiiet, kommer nog aldrig skaffa barn! Sen kom j knappt hem innan jag gick ut på en powerwalk i stekande sol. Svettades som jag vet inte vad, hem duscha. Nu har jag äntligen packat & lagat mat oxå, tänk va en hinner med! Nu ska ja slå på rasmus på luffen & sedan sova. Helt slut i mina ben. Usch. Imorgon har vi nån jäkla kulturdag. 8;30-12:15, helt ok ändå, åker till köping imorn vid 15:30 oxå, shiiet. Ja stressar upp mig bara ja skriver om de så nu ska jag sova. Pusssåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback