Fyllla

2012-05-16 10:24:48

Igår fyllde jag ju 18 som sagt. Köpte mitt första ciggpaket. De va kul, hiji. Sen gick jag agge & towa till pims & tog en öl. Sen gick vi till harrys& tog en öl. & blev bjudna på öl. Sen tog vi några shotar. En drink, nån cider ... & jaa ni förstår att de blev så att vi blev jävla fulla iaf! Sen kom mathilda oxå! Vi gick vidare till bowlingen, där tog vi en öl.. & två shots... Hehe.. Nån gång på kvällen kom vi hem & de hela slutar iaf med att jag låg å kalva på min toa... Inte lika kul idag heller när man är bakfull. Men tack för igår brudar! Det var grymt jävla kul!!
Idag ska jag till liseberg, haha kommer väl spy där kan jag tänka mig, buäääh. Aldrig dricka alkohol igen....Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback