Hejhejhallå

2012-05-30 16:56:30

Precis hemkommen från stan. Nu har jag lite egentid på toaletten. Hehehe.
Livräddningen gick toppen idag & de var riktigt sklnt att simma lite innan skolan började. Man känner verkligen att sommarlovet börjar närma sig då lektionerna blir slappare & slappare.
Nu ska jag byta om för ja håller på å dö av värme i dessa kläder. Får se lite vad som händer ikv. Är rätt seg å sleten så borde bara ta de lugnt å slappa, packa & kolla film. Eller så går jag till kyrkan. Svårt dedär!
Imorgon bär de av till malmö. Åter i skövd på fredagkväll. Vilket känns lite tråkigt då jag egentligen skulle vilja gå ut på krogen imorn. Menmen, nästa fredag är vi ju lediga så de får bli utgång nästa torsdag ist!:)
Nu ska jag försöka göra något vettigt! Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback