Hejhoppp blogg

2012-05-11 12:34:57
HEJHOPP! skulle bloggat igårkväll egentligen men jag var så ivrig att sätta på "Gossip girl" så jag glömde helt bort det!
Igår jobbade jag iaf i kyrkan, gick heeelt okej. När jag sedan skulle vandra hemåt efter jobbet fick jag idén att åka & våldgästa Zandra, & så blev det. Kaffe fick jag oxå! Vi bara satt å tjöta på allmänt om livet, det behövdes verkligen. Vi bokade även upp oss på en 3D bio på måndag! Ska bli riktigt spännande i och med att jag inte varit på 3D bio sen "spy kids" när jag var liten ;) I ALLA FALL! Nu sitter jag i skolan & har samhällslektion, håller på och skrivor om kvinnomisshandel. Har kört fast lite & då kom jag på att jag ville bloga! Know u love me :*
Vi slutar klockan ett , vilket är jäkligt gött å göra på en fredag. Ska då åka hem fort som satan & idiotstäda... SEGT! Men måste verkligen för det ser ut som andra världskriget i mina rum. Vet inte riktigt vad som hänt. PLUS att på söndag kommer min fina släkt hem till mig & firar mig som blir ARTON på tisdag. hihihihihi Blir sådär vuxen å mogen! Ska bli fint som snus.
Nu ska jag försöka fortsätta plugga. XOXO

Kommentarer
Postat av: Lindha

Äntligen händer det ngt på bloggen=)

Kul att se vad du håller på med, den är väl inget censurerad???

See you på söndag//Kram!

2012-05-11 @ 15:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback